img - megaphone
Dodaj Ogłoszenie

i dotrzyj do grona prawie 7 000
myśliwych miesięcznie!

Wypróbuj i zyskaj!
  • nielimitowana liczbę ogłoszeń
  • za 0 zł
  • przez 90 dni
Dodaj ogłoszenie

Lunety

Sprzedam lunetę nastawną

Sprzedam lunetę nastawną szwedzki...

600 PLN
Stargard Szczeciński
Dodane: 11-11-2019

Sprzedam!oryginalny montaż

Sprzedam lunetę kolekcjonerska z...

1000 PLN
Stargard Szczeciński
Dodane: 11-11-2019

Sprzedam!oryginalny montaż

Sprzedam lunetę kolekcjonerska z...

1000 PLN
Koszalin
Dodane: 11-11-2019

Sprzedam

Sprzedam lunetę nastawna od3/9/42

1500 PLN
Szczecin
Dodane: 11-11-2019

Sprzedam meopte 7x50

Witam sprzedam lunete meopte 7×50...

600 PLN
Nisko
Dodane: 31-10-2019

hmidt&Bender 4-16X50 PMII

Lupka w idealnym stanie, bardzo...

7700 PLN
Poznań
Dodane: 30-10-2019

Luneta DOCTER BASIC 3-12X56

Sprzedam lunetę DOCTER BASIC 3-12x56...

3100 PLN
Gdynia
Dodane: 27-10-2019

Luneta Sightmark® Triple Duty 4-16x44

Luneta Sightmark® Triple Duty 4-16x44...

1000 PLN
Bełchatów
Dodane: 06-10-2019
5000 PLN
Warszawa
Dodane: 28-09-2019

sprzedam lunete Tasco Japonia

Luneta Tasco 3-9X32 z krzyzem 30/30...

450 PLN
Stargard Szczeciński
Dodane: 10-09-2019

sprzedam lunetę CROSSNAR 6-24X52

Produkcja Hiszpania, podswietlany...

1300 PLN
Stargard Szczeciński
Dodane: 10-09-2019

Luneta myśliwska CARL ZEISS JENA DDR ZF 6X42 - M

Witam, przedmiotem sprzedaży jest...

600 PLN
Piotrków Trybunalski
Dodane: 08-08-2019

Luneta Bushnell

Luneta Bushnell 3-9x40 waterproof...

380 PLN
Będzin
Dodane: 28-07-2019

STEINER Nighthunter XTREME 3-15x56

Jak nowa, jedynie małe ślady w jednym...

5300 PLN
Wałbrzych
Dodane: 21-07-2019

Swarovski 5-25x52 DS, nowa luneta.

Sprzedam nową lunetę Swarovski...

13700 PLN
Wałbrzych
Dodane: 21-07-2019

Lunety myśliwskie - oferty kupna i sprzedaży

Dobór odpowiedniej optyki do broni myśliwskiej jest nierzadko ważniejszy od samej broni. Dzięki niej podczas polowania, bez względu na jego charakter i umiejętności, myśliwy może podejmować trafne decyzje. Luneta myśliwska pozwala na:

  • prawidłowe rozpoznanie celu,
  • określenie odległości celu od myśliwego,
  • wytropienie zwierząt w znacznej odległości,
  • oddanie precyzyjnego strzału,
  • poprawę widoczności podczas świtu,
  • zmierzchu lub podczas pochmurnej pogody,

 

W tej kategorii znajdziesz różnorodne lunety myśliwskie, które odpowiednio dobrane do broni może zadecydować o powodzeniu oddanego strzału.

Właściwości lunet myśliwskich

Dobre lunety myśliwskie są pokryte warstwą antyrefleksyjną z dwutlenku krzemu, dwutlenku magnezu lub dwutlenku tytanu. Pozwala to na ograniczenie strat światła docierającego do układu optycznego nawet do ponad 90%. Odpowiednie wypełnienia lunet eliminują niebezpieczeństwo zaparowania podczas zmiennych warunków pogodowych. Warto również zwrócić uwagę na wartość powiększenia lunety. Determinuje ją zwierzyna, na którą polujemy oraz sam rodzaj polowania i wielkość terenu, na którym się odbywa. W związku z tym przed zakupem należy dokładnie przeanalizować okoliczności, w których luneta myśliwska będzie używana. Istotny jest również rodzaj broni - nie każdy wymaga lunety. W tej kategorii znajdują się lunety do sztucera, wiatrówki i innych rodzajów broni stosowanych podczas polowań. Oferujemy lunety używane oraz nowe, z różnorodnymi siatkami celowniczymi.

Strona internetowa www.lowiec.com.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji na komputerze bądź innym urządzeniu użytkownika podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.lowiec.com.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej o naszej polityce dotyczącej cookies dowiesz się tutaj Polityka prywatności