img - megaphone
Dodaj Ogłoszenie

i dotrzyj do grona prawie 7 000
myśliwych miesięcznie!

Wypróbuj i zyskaj!
  • nielimitowana liczbę ogłoszeń
  • za 0 zł
  • przez 90 dni
Dodaj ogłoszenie

Sztucery Myśliwskie

Wyróżnione ogłoszenia (1)

Sztucer Voere 30-06

Sprzedam sztucer,jak w tytule w...

3500 PLN
Sokołów Podlaski
Dodane: 17-04-2021

Sztucer CZ555 kal. 30-06 + luneta Docter 3-12x56

Oferuje sztucer CZ 555 Lux w kalibrze...

3200 PLN
Nowa Sól
Dodane: 05-04-2021

Sztucer

Sztucer ZKK 600 w zestawie z lunetą...

2200 PLN
Świebodzice
Dodane: 02-04-2021

Sztuce cz550 exclusive ebony edition! Kaliber 7x64!

Sztucer cz 550 exclisive ebony...

2900 PLN
Chojnice
Dodane: 25-03-2021

CZ 550 exclusive ebony edition 7x64!

Sztucer cz550 exclusive ebony edition...

2900 PLN
Chojnice
Dodane: 25-03-2021

SZTUCER CZ 557 LUX II kal.308

SPRZEDAM NOWY NIEUŻYWANY SZTUCER CZ...

3950 PLN
Ropczyce
Dodane: 25-03-2021

Sztucer Mannlicher Scout 308 Win. z lunetą

Na sprzedaż Sztucer Mannlicher Steyr...

8000 PLN
Zabrze
Dodane: 24-03-2021

BLASER R8 PROFESSIONAL SUCESS LEATHER Kal.308

SPRZEDAM NOWY BLASER R8 PROFESSIONAL...

19800 PLN
Ropczyce
Dodane: 23-03-2021

BLASER R8 PROFESSIONAL SUCESS Kal.308

SPRZEDAM NOWY BLASER R8 PROFESSIONAL...

16800 PLN
Ropczyce
Dodane: 23-03-2021

sztucer Sauer 100 Classic kal.30-06

sprzedam nowy sztucer Sauer 100...

5200 PLN
Ropczyce
Dodane: 22-03-2021

sztucer Tikka T3X Forest kal.308 Win

sprzedam nowy sztucer Tikka T3X...

5890 PLN
Ropczyce
Dodane: 22-03-2021

sztucer Steyr Arms CL II SX kal.8x57 JS

sprzedam nowy sztucer Steyr Arms CL...

6700 PLN
Ropczyce
Dodane: 22-03-2021

sztucer CZ 557 syntetyk kal.30-06

sprzedam nowy sztucer CZ 557 syntetyk...

3060 PLN
Ropczyce
Dodane: 22-03-2021
13000 PLN
Ropczyce
Dodane: 22-03-2021

Nowe i używane sztucery myśliwskie

Sztucery myśliwskie to jedna z podstawowych pozycji w ekwipunku każdego łowcy. Ich zasługi dla myślistwa są wprost nieocenione. Od wieków kojarzone przede wszystkim z polowaniami na duże zwierzęta, swego czasu sztucery używane były również w wojsku. Tej obowiązkowej karty w talii każdego myśliwego nie mogło oczywiście zabraknąć na portalu Łowiec.com.pl, gdzie znajdą Państwo ogłoszenia „sprzedam” i „kupię” dotyczące szeroko pojętego asortymentu łowieckiego.

Sztucery myśliwskie w pełnej okazałości

Z myślą o myśliwych z prawdziwego zdarzenia zgromadziliśmy na naszym portalu ogłoszenia dotyczące m.in. broni myśliwskiej. To oczywiście główny atrybut każdego myśliwego i zarazem kluczowa kategoria wśród naszych ogłoszeń. Wybór jest naprawdę imponujący, szczególnie jeśli chodzi o sztucery myśliwskie. Wśród ogłoszeń „sprzedam” i „kupię”, które można bezpłatnie zamieścić na łamach naszego portalu, znajdą Państwo sztucery używane i nowe. Są wśród nich takie perełki jak sztucer Ruger czy sztucer Sauer, a więc modele od producentów, których nie trzeba przedstawiać miłośnikom myślistwa. Różnorodność oferty gwarantuje, że wśród ogłoszeń można też znaleźć bronie odpowiadające na precyzyjnie określone potrzeby, np. sztucer łamany czy sztucer dla leworęcznych.
Broń jest zazwyczaj bardzo istotną pozycją na liście wydatków myśliwego. Dobrym rozwiązaniem, szczególnie dla osób rozpoczynających dopiero swoją przygodę z polowaniami, jest odkupienie broni od innych myśliwych. Zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniami myśliwskimi, wśród których znajdą Państwo sztucery używane w doskonałym stanie, które z powodzeniem sprawdzą się w leśnej praktyce.

Strona internetowa www.lowiec.com.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji na komputerze bądź innym urządzeniu użytkownika podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.lowiec.com.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej o naszej polityce dotyczącej cookies dowiesz się tutaj Polityka prywatności